Інформація для клієнтів
ОПЛАТА
Ми приймаємо до оплати кредитні картки Visa, Mastercard. Оформлення замовлення та оплата відбувається завдяки функціоналу платіжної системи LIQPAY (liqpay.ua). Усі транзакції абсолютно безпечні, що підтверджено міжнародними сертифікатами – наша компанія не отримує та не зберігає жодних платіжних даних покупців.
У разі успішної транзакції ви побачите повідомлення про успішну купівлю, номер рахунку та ін. на екрані монітора та отримаєте підтвердження замовлення на вказану вами адресу електронної пошти. Також вам буде запропоновано перейти до свого власного кабінету, де можна буде відстежувати статус замовлення. У разі виникнення будь-яких питань, ви можете зв'язатися будь-яким зручним для вас способом (контактна інформація знаходиться у нижній частині сайту).
Звертаємо вашу увагу, що товари з гравіюванням і персоналізацією відправляються після повної оплати.
ДОСТАВКА
Ми робимо все для того, щоб ви отримали вашу покупку якомога раніше. Сьогодні найбільш надійним та швидким способом доставки по Україні є "Нова Пошта".
При замовленні товарів у сумі понад 1000₴. Доставка по Україні безкоштовна. При сумі замовлення нижче 1000₴, вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника (розрахунки видно на сторінці оформлення замовлення до моменту покупки).
Термін доставки – до 3-х робочих днів, включаючи суботу. Слід мати на увазі, що замовлення, зроблені у п'ятницю, будуть надіслані лише у понеділок.
Після надсилання товару вам буде повідомлено номер декларації для відстеження пересування посилки.
Якщо замовленого товару з якихось причин не виявилося в наявності, за погодженням з покупцем, можлива зміна терміну його доставки або повернення оплати.
Звертаємо вашу увагу, що товари з гравіюванням і персоналізацією відправляються після повної оплати.
ВАЖЛИВО!
Просимо звернути увагу, що в період сезонних розпродажів (наприклад, Чорна п'ятниця, Різдво та ін.), термін передачі замовлення до транспортної компанії для відправки може збільшитися та становити термін до трьох робочих днів.
У цей час наша команда докладає максимум зусиль для дотримання термінів відправлення. У ці періоди всі оплачені замовлення надсилаються без попереднього дзвінка менеджера, що суттєво прискорює процес. Менеджер зв'яжеться з вами, за потребою у разі виникнення запиту на замовлення або для отримання більш повної інформації.
Гарантія та повернення
ГАРАНТІЯ НА ТОВАР
На весь товар поширюється гарантія виробника, зазначена у гарантійному талоні. У разі виникнення питань при отриманні товару, будь ласка, зв'яжіться з нами зручним для вас способом і в найкоротші терміни ми постараємося вирішити питання, що виникли.
У разі втрати гарантійного талона, вся інформація про покупку залишається у вашому особистому кабінеті та доступна для перегляду.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Ми впевнені у високій якості продукції WAUDOG і також намагаємося підтримувати високий рівень сервісу.
Тому пропонуємо одні з найкращих умов повернення товару.
Якщо вам з якоїсь причини не сподобався або не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 30 днів з моменту отримання товару абсолютно безкоштовно*.
Вартість зворотної пересилки перевізником "Нова пошта" ми беремо на себе.
Умови повернення: товар не використовувався, збережено його товарний вид, без пошкоджень, в повному комплекті, в заводській упаковці (якщо така була при поставці).
Протягом трьох робочих днів після отримання та перевірки товару ми повернемо вам гроші.
Звертаємо вашу увагу, що товари з гравіюванням та персоналізацією поверненню не підлягають.
*при умові, що вартість товару перевищує 300 грн.
ЗАМІНА ТОВАРУ
Ми розуміємо, що іноді товар, куплений, не зовсім той, що був потрібен. Це не проблема. Ви завжди можете розраховувати на заміну раніше придбаного товару іншим. Ви маєте в запасі 30 днів з моменту покупки, для заміни.
Вам потрібно буде сплатити повернення товару, а ми сплатимо доставку нового товару.
Ваші дії, якщо ви вирішили повернути товар:
- Зателефонуйте за будь-яким номером телефону.
- Повідомте бажання повернути товар або замінити на інший.
- Після погодження з менеджером, надішліть товар перевізником "Нова пошта" на вказаний менеджером склад.
- Протягом трьох робочих днів після отримання відправленого вами товару ми повернемо вам гроші або відправимо заміну.
- Будьте певні, що, купуючи у нас, ви захищені від фінансових втрат. У разі виникнення нестандартних ситуацій ми докладемо всіх зусиль для взаємовигідного вирішення питання
Звертаємо вашу увагу, що товари з гравіюванням та персоналізацією заміні не підлягають.