Безкоштовна доставка від 500
WAUDOG Friend

Кар'єра

Компанія COLLAR вже 25 років пропонує широкий асортимент товарів для домашніх тварин. Ми новатори в сфері зоотоварів в Україні. Наша продукція широко затребувана власниками домашніх тварин і визнана експертами зооринку у всьому світі. Міжнародне співробітництво здійснюється через офіси розташовані в США, Іспанії, Польщі, Китаї, Росії і центральний офіс, розташований в Україні.

Робота в COLLAR - це про досягнення і зростання, про команду і згуртовану роботу на результат, про складнощі та їх подолання. Це місце, де ти зможеш знайти професійне зростання і стати кращим у своїй сфері.


Ми пропонуємо:

  • зручний графік роботи;
  • гідну і своєчасну заробітну плату (+ бонуси);
  • можливість кар'єрного зростання;
  • офіційне оформлення;
  • кафе на території Компанії;
  • роботу в креативному і творчому колективі;
  • безкоштовний корпоративний транспорт;
  • можливість внутрішнього і зовнішнього навчання (відвідування тренінгів, семінарів та вебінарів);
  • корпоративну культуру (організація свят і корпоративів, акції та інші радощі).

Програміст 1С

Обов'язки:

  • підтримка, супровід і доопрацювання конфігурації «1С 8 Управління виробничим підприємством для України»;
  • надання консультацій користувачам інформаційної системи по використанню наявного функціоналу;
  • написання інструкцій користувача звітів 1С.

Вимоги:

  • досвід міграції та розробки під ERP;
  • мінімальний досвід програмування в 1С8 УВП — 3 роки;
  • наявність сертифіката спеціаліста з прикладних рішень (бажаний).

Middle SEO-specialist

Обов'язки:

  • оцінка складності просування (маркетинг-аудит ніші);
  • розробка стратегії просування;
  • внутрішня оптимізація сайтів (контент, систематизація, шаблони, технічні файли і процеси);
  • просування сайтів у пошукових системах;
  • оптимізація структури сайтів під цілі бізнесу з формуванням широкого семантичного ядра;
  • робота з контентом сайту в рамках CMS системи;
  • оперативне реагування на будь-які зміни в реалізації просування;
  • складання ТЗ для програмістів і копірайтерів;
  • автоматизація та оптимізація робочих процесів;
  • складання звітів.

Вимоги:

  • досвід SEO-просування сайтів;
  • знання основних факторів для просування в пошукових системах;
  • системний підхід до роботи, відповідальність;
  • вміння планувати і виконувати плани;
  • вміння працювати з OpenCart, HTML і CSS;
  • знання принципів UI / UX.

Менеджер-розробник

Обов'язки:

  • розробка інноваційної продукції;
  • написання технології виробництва продукції;
  • укладання контрактів з постачальниками комплектуючих;
  • забезпечення ексклюзивних прав і патентів;

Вимоги:

  • готовність братися за виконання на перший погляд нереальних завдань;
  • стресостійкість: відкритість до критики, але одночасно здатність відстоювати власну точку зору;
  • знання технології виробництва і сфери застосування полімерних матеріалів і металевих сплавів;
  • гарне знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate.

Аналітик ринку зоотоварів

Обов'язки:

  • аналіз продажів на маркетплейсах;
  • визначення поточних лідерів продажів;
  • прогнозування зростання попиту на товари;
  • аналіз виробників продукції на ринку зоотоварів;
  • визначення поточних і майбутніх трендів;
  • аналіз зооіндустрії в цілому.

Вимоги:

  • володіння комп'ютером Word, Excel, 1C і Google Analytics!
  • гарне знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate;
  • досвід на аналогічній посаді — вітається;
  • здатність швидко навчатися;
  • уважність, активність, товариськість.

Бренд-менеджер

Обов'язки:

  • знання і розуміння міжнародного ринку зоотоварів;
  • розуміння асортиментних особливостей брендів Компанії;
  • аналіз конкурентів;
  • розробка щомісячної маркетингової активності з просування бренду;
  • розрахунок щомісячного маркетингового бюджету для реалізації маркетингової кампанії;
  • розробка схем збуту продукції;

Вимоги:

  • досвід роботи в сфері маркетингу;
  • знання англійської мови на рівні Intermediate;
  • розуміння принципів інтернет-просування;
  • впевнений користувач Word, Excel, Power Point, 1С (буде перевагою).

Менеджер з продажу

Обов'язки:

  • виконання планів продажу по діючій базі;
  • пошук і залучення нових клієнтів;
  • ведення комерційних переговорів з клієнтами;
  • прийом і обробка замовлень;
  • відправка рахунків і контроль їх оплати.

Вимоги:

  • досвід роботи в сфері продажів не менше 1 року;
  • вміння вести ділові переговори і знаходити спільну мову з клієнтом;
  • володіння комп'ютером (Word, Excel, 1C — обов'язково!);
  • грамотна мова;
  • комунікабельність.

Помічник відділу WAUDOG

Обов'язки:

  • створення шаблону продукту для месенджерів і сайту (ціна, розмір, кольору, опис);
  • тестування сайту і інших продуктів, виявлення багів, помилок інше;
  • складання таблиць по ТЗ;
  • складання ТЗ дизайнерам;
  • копірайтинг і рерайтинг для соціальних мереж;
  • відправка продукції Компанії клієнтам і інфлюенсерам;
  • підтримка онлайн чату на сайті.

Вимоги:

  • досвід роботи від 6 місяців;
  • базові знання ведення соцмереж;
  • знання англійської мови (на рівні середнього);
  • розуміння процесу виготовлення звітів тестування UX;
  • навички написання текстів для соц. мереж.

Менеджер з просування на маркетплейсах

Обов'язки:

  • впровадження і використання методів просування товару на маркетплейсах;
  • досконале знання основного асортименту товару, його характеристик і споживчих переваг;
  • контроль контенту;
  • використання внутрішніх маркетингових інструментів;
  • спілкування з клієнтами, техпідтримкою та іншими учасниками процесів.

Вимоги:

  • розуміння роботи маркетплейсів;
  • аналітичні здібності;
  • досвід роботи в 1C - вітається!;
  • грамотна мова;
  • комунікабельність.

Менеджер отдела обучения

Обов'язки:

  • підготовка і проведення навчальних заходів (семінари, вебінари, тренінги);
  • розробка методичних матеріалів по продукту і продажам;
  • зйомка і монтаж навчальних відео;
  • проведення інтерв'ю за компетенціями;
  • конструювання онлайн-курсів і поповнення внутрішньої бази знань.

Вимоги:

  • досвід роботи в сфері навчання і продажів від 2-х років;
  • знання англійської мови на рівні нижче середнього / середнього;/li>
  • вільне володіння ПК і пакетом Microsoft Office;
  • бажання вчитися і націленість на результат;
  • відповідальність і високий рівень самоорганізації;
  • готовність до відряджень (виставки та семінари).

Контент-мейкер

Обов'язки:

  • написання сценаріїв для відео;
  • зйомка і монтаж відео для соціальних мереж;
  • підвищення ефективності та актуальності контенту;
  • контроль процесу зйомок промо-роликів Компанії;
  • написання тексту розсилок;
  • створення контенту і розвиток спільнот в месенджерах.

Вимоги:

  • активність і креативність;
  • наявність досвіду в написанні текстового контенту;
  • вміння знімати і монтувати класні відео;
  • організаторські навички.

Зацікавили наші вакансії?

Надішліть Ваше резюме на e-mail hr@collar.com, а також телефонуйте за номером 099 930 04 57 — Марина / Оксана